20.09.2019
Za dva roky práce na tomto projektu vzniklo téměř 40 desktopových verzí, nepočítaně úprav webové aplikace a řada interních mobilních projektů. Systém na evidenci dopravy zásilek a poskytování služeb, které nabízí IKEA, už docela dospěl. Obsahuje vše, co předchozí desktopová verze, stejně tak jsem vycházel z předchozí webové aplikace, která byla opět napsána v ASP.NET.
Zásadní vylepšení znamenalo především v databázi – došlo ke sloučení dat pro všechny obchodní domy, proběhla optimalizace rychlosti databáze, a stranou nezůstalo ani důmyslnější zálohování. Velkou novinkou bylo automatické stanovování vzdáleností, výpočet cen za dopravu, to všechno završené přípravou kompletních podkladů k fakturaci. S ohledem na povahu dat došlo také k řadě opatření týkajících se GDPR.
Velkými změnami prošla také serverová verze, která se stará o plnou automatizaci mnoha procesů, výpočtů a kontrol. Samozřejmě se vychytaly desítky drobností a provedla optimalizace spolupráce všech aplikací, technologií a platforem.
Mobilní aplikace napsaná za pomoci Apache Cordova pak zajišťuje skenování čárových a QRkódů, zobrazuje informace o zásilkách i zákaznících, umožňuje provádět změny v centrální databázi a plně tak spolupracuje s desktopovou i webovou aplikací.
Hlavní aplikace byla připravena v Delphi 10.3 Rio. Systém opět využívá velmi rychlé "server" komponenty, díky kterým je práce se systémem velmi pohodlná a rychlá. Jako databáze byl opět použit MS SQL Server 2017. Vše je dále obaleno detailním logováním a také systémem na zachycení chyb a výjimek. Aplikace také využívá systém na aktualizace AUDREY Updater 3.1 a podporuje zobrazení na více monitorech. Uživatelské prostředí využívá, podobně jako všechny mé aplikace, moderní design založený na Microsoft Ribbonu (pás karet) ve stylu MS Office 2016 a k tomu je použit vektorový skin "TheBezier". Aplikace byla dále upravena pro optimální fungování pod Windows 10.
Screenshoty
Služby
Projekt je ukázkou těchto nabízených služeb: