Jednoduše a rychle nastartuji vaše GDPR

21. 11. 2017 

Jednoduše a rychle nastartuji vaše GDPR

Pomáhám firmám a živnostníkům nastartovat proces přípravy na GDPR. Vysvětluji základní principy, ukazuji kterých částí a procesů ve firmě se nařízení týká a kterým směrem se pustit při řešení nevyhovujících situací. Vše uvádím na konkrétních příkladech, ale hlavně bez zbytečných složitostí, aby si dostatek informací ze školení a následné diskuze odnesl opravdu každý.

Co je GDPR

Je to obecné nařízení na ochranu osobních údajů (General Data Protection Regulation) z dílny EU. Začne platit 25. 5. 2018 a týká se v podstatě úplně všech, kteří zpracovávají či evidují osobní data občanů nejen u nás v České republice, ale napříč Evropskou unií.

Proč musíte být v souladu s nařízením

U jakéhokoli procesu, kdy pracujete s osobními údaji (evidence klientů, fakturace, kamerové záznamy, údaje o zaměstnancích, zákaznické databáze apod.), musíte prokázat soulad s požadavky GDPR. Jinak vám hrozí astronomické pokuty, a to až do výše 540 milionů Kč včetně trestních postihů, přičemž nezáleží na tom, zda jste živnostník, malá firma o 5 zaměstnancích nebo velká akciová společnost či státní instituce.

Proč byste měli využít této služby

  • Nechce se vám studovat 88 stránek nařízení a spoustu dalšího materiálu
  • Neudělali jste ani základní kroky k dosažení souladu s nařízením
  • Nejsou vám jasná rizika a dopady při nedodržení nařízení
  • Nechcete chodit na drahá a často i příliš odborná či náročná školení
  • Nevíte v jakém rozsahu se opatření týkají vašeho podnikání nebo firmy
  • Nemáte přehled o rozsahu a typu osobních údajů, které se u vás zpracovávají
  • Netušíte, kdy a jak musíte požádat o souhlas se zpracováním osobních údajů
  • Nemáte ujasněné vztahy s dalšími dodavateli či zpracovateli dat (účetní, programátoři, externisté)
  • Nevíte jaké incidenty a komu budete povinni hlásit
  • Nejste odborníci na IT ani právo, ale přesto chcete získat dostatek informací a příkladů
  • Nevíte, co dělá ÚOOÚ a proč byste neměli být v jeho hledáčku
  • Nechcete ohrozit sebe, svoje podnikání, firmu, rodinu nezodpovědným přístupem k celé problematice
  • A hlavně potřebujete pochopit a jednoduše nastartovat celý proces

Co vám pomohu udělat

  • Seznámím vás se základními principy a postupy, které musíte začít co nejdříve dělat
  • Vysvětlím rozdíl mezi osobními údaji a citlivými osobními údaji, kdo je správce a kdo zpracovatel a zda na tom záleží
  • Ukážu, jak postupovat ve vaší firmě, co a jak analyzovat i jak s procesem seznámit kolegy
  • Nastíním, jaké všechny profese budete při realizaci GDPR potřebovat a proč byste je měli začít shánět co nejdříve
  • Ozřejmím, že ne vždy musíte investovat miliony do vylepšení HW/SW vybavení a dalších opatření
  • Pochopíte, že v tomto nařízení nejde jen o data v elektronické podobě
  • Seznámím vás i s termíny jako je anonymizace, pseudonymizace, DPO, právo na výmaz či rozdílová analýza
  • Detailněji popíši možné pokuty, sankce, žaloby a trestněprávní zodpovědnost
  • Vysvětlím, jaká nebezpečí hrozí od nespokojených zákazníků nebo vyhozených zaměstnanců
  • Představím řešení, které jsem aplikoval sám na svoje podnikání
  • Uvedu ale také řadu příkladů špatného nakládání s osobními údaji a jejich uvedením do souladu s nařízením
  • Pomohu přijmout fakt, že nejde o hloupé nařízení EU, ale také o vaši bezpečnost
  • Vysvětlím i konkurenční výhody, pokud dobře a včas zavedete příslušná opatření

Kolik to bude stát a co je v ceně

Cena za hodinové školení/diskuzi začíná na 5 000,- bez DPH (jsem plátce DPH). V ceně je i následné zaslání dokumentu shrnující představené informace a postupy v elektronické podobě. Pokud bude třeba více času nebo budete potřebovat další konzultace, je možné se dopředu nebo až na místě domluvit na prodloužení.

Nevíte jak začít? Nemáte na to lidi ani čas? Zkrátka se vám do toho vůbec nechce?

Není problém! Ihned (po školení) se můžeme domluvit na nastartování celého procesu, přípravě podkladů, vytvoření pracovního týmu, ale především spuštění analýzy současného stavu. Výsledkem budou materiály, které můžete předat dalším odborníkům z IT nebo právnímu oddělení.

Velkou výhodou této externí služby je, že nehrozí ovlivnění profesní slepotou nebo zažitými pravidly. Velmi snadno se tak mohou odhalit další problémy s daty, určit možné způsoby jejich úniku nebo jiná zanedbaná pravidla či postupy.

Cena bude stanovena dle rozsahu a náročnosti. Orientačně lze vycházet z mojí hodinové sazby za konzultace, tedy 1 500,- bez DPH.

Jak mě kontaktovat

Napište mi prosím e-mail (na adresu vklaus@audrey.cz), stručně popište svoji situaci, uveďte další požadavky a také případně zanechte kontaktní telefon. Ozvu se vám co nejdříve a zkusíme vymyslet, co, jak a kdy pro řešení situace mohu udělat. Služba je poskytována pouze na území Prahy a v češtině.

Nemusíte se ničeho obávat, vše probíhá v přátelské neformální atmosféře, bez zbytečných složitostí, příliš odborných termínů nebo komplikování celého procesu.

Nezapomeňte, že zcela zásadní nařízení Evropské unie "GDPR" vejde v platnost již 25. 5. 2018 a je nanejvýš vhodné být na něj velmi dobře připraveni. Nenechávejte to proto na poslední chvíli...

Služby

Projekt je ukázkou těchto nabízených služeb:

Databáze Hromadné zpracování dat Vedení projektů a konzultace

Příbuzné projekty (Databáze)

AUDREY Vyhodnocení docházek 2018 AUDREY FTP Downloader 2018 AUDREY SQL Transformer 2018 (FREEWARE) IKEA Sklad 2016 pro tablety AUDREY EDITA Pojištění 2017, edice pro Generali Pojišťovnu AUDREY Glyph Manager 2017 (FREEWARE) AUDREY EDITA Pojištění 2016 (Pilotní verze) Aktualizace Anopress aplikací 2016 AUDREY Glyph Manager 2016 (FREEWARE) Prometheus DATA AUDREY European VAT Finder 2016 (FREEWARE) Vladimír Klaus BLOG IKEA Sklad 2016 IKEA Sklad 2016 webová aplikace Pronájem vánočních stromků web 2015 AUDREY Web Data Manager 2015 Kalendář Clinterap 2015 AUDREY software web 2015 Vyleštěné auto web 2015 AUDREY FTP Downloader 2015 FTP Downloader web 2015 HRAL Servis 2015 Lucie Pítrová web 2015 Pozemky Brandýsek web 2015 Nářadí Kušnír web 2015 IKEA Sklad 2015 Irena MAIL 2014 Pronájem stromků web 2014 Colliers Integis Outlook add-in 2014 KLIO energo - firemní web 2014 Kladenské domky - firemní web 2014 Dr. Bergmann Pharma - firemní web 2014 REKONsys - firemní web 2014 Anopress Konvertor databází 2014 TEVA Brněnské onkologické dny 2014 - prezentační USB SQL pro blbce 2014 Blog Tomáše Adla 2014 Manažer právních dokumentů 2014 Informační servis Anopress - migrace a aktualizace AUDREY European VAT Finder 2014 Anopress Registrační databáze 2014 OPTIKA Jaroslav Policar - firemní web 2013 Vladimír Klaus BLOG Photoshop pro blbce 2013 "2" - Rozostřování fotografií Conditio humana - Intranet 2013 Photoshop pro blbce 2013 "1" - Doostřování fotografií SQL pro blbce 2013 AUDREY AFY 1.23 z roku 1994 ČSRES - firemní stránky 2013 Conditio humana - web občanského sdružení 2013 AUDREY FTP Downloader 2012 AUDREY European VAT Finder 2012 Anopress Web Redakční systém 2012 AUDREY Evidence projektových plateb 2012 Anopress Data Convertor 2012 Media Information Studio 2012 Activation Studio 2012 Aplikace a projekty pro Anopress IT (2004-2011) Web pro Moderní dějiny a multikulturní společnost AUDREY Generátor certifikátů 2011 LNT FTP Downloader 2011 Anopress PDF Manager 2011 Manažer právních dokumentů 2011 Anopress Data Studio 2011 Web Articles Downloader 2011 Web Edice VNPČP Anopress Web Data Processor 2011 Anopress XML Descriptor 2011 Anopress Mutace Duplicity 2011 Edice VNPČP Hudební svět pro děti AUDREY Evidence projektových plateb 2010 Zpracování jazykových dat pro LANGMaster 6 Redakční systém Květinový ateliér 2010 Anopress Web Redakční systém 2010 Katalog snubních prstenů 2010 Anopress Web Data Processor 2010 AUDREY Web Data Manager 2010 Zpracování jazykových dat pro LANGMaster 5 Anopress Registrační databáze 2010 Anopress Data Studio 2010 Anopress Fakturace 2009 Edice VNPČP (Pilotní verze 2009) Zpracování jazykových dat pro LANGMaster 4 Anopress Data Studio Centrum 2009 Anopress Data Studio 2009 ČESKO - Ottův historický atlas na CD-ROM Jam Music Institute - Evidence výuky 2008 Zpracování jazykových dat pro LANGMaster 3 Anopress Kontrola hlaviček Zpracování jazykových dat pro LANGMaster 2 Enterprise Information System 2008 Zpracování jazykových dat pro LANGMaster Informační servis Anopress 2008 International Databáze objednávek pro LG Electronics ČR Úprava systému vedení jazykové školy Glossa Anopress XML Párování Web & Design pro AZ Makro Anopress Bohemia Duplicity Informační servis Anopress 2008 Ottův Redakční systém 2007 Ottova encyklopedie Česká republika na CD-ROM Ottův Editor CD Ottova všeobecná encyklopédia na CD-ROM Informační servis Anopress 2005 Redakční systém Kartografie Praha 1.5 Zpracování obchodní databáze pro Kartografii Praha Redakční systém Kartografie Praha 1.0